Strona firmowa to idealna wizytówka działalności. Za jej pośrednictwem w skuteczny sposób pozyskasz nowych klientów i z powodzeniem przedstawisz ofertę, cennik czy historię firmy. Strona internetowa stanowi wirtualną siedzibę firmy, dlatego tez warto zadbać o jej wysoką jakość i przejrzystość. Zadbam o to, by zaproponować Ci najlepsze rozwiązania i stworzyć responsywną stronę www, zgodną z Twoim gustem.

Pokaż swoją firmę w internecie! Strona internetowa skrojona idealnie pod Twoje potrzeby.

Responsywna strona internetowa

Wykonany projekt jest responsywny (RWD) i jest przygotowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Jest to bardzo ważne, ponieważ niemal połowa wejść na strony internetowe ma miejsce ze smartfonów.

Landing page, strona produktowa
Jest to mikrostrona prezentująca pojedynczą cechę działalności, której głównym zadaniem jest reklama i zachęcenie do zakupu lub kontaktu. Landing page to idealne rozwiązanie dla start-upów.
Indywidualna wycena strony www
W zależności od potrzeb i wielkości strony internetowej, każdy projekt jest wyceniany indywidualnie. Opłata zawsze jest jednorazowa, a wszelkie poprawki i szlify wliczone w cenę.
Realizacja na terenie całej Polski
Cała wymiana informacji może być zrealizowana mailowo lub telefonicznie. Niezależnie od tego, w jakim miejscu znajduje się Twoja firma, stworzenie strony internetowej będzie szybkie i bezproblemowe.
Kampanie Google AdWords
Po stworzeniu strony www mogę przekazać dane do zaprzyjaźnionej firmy zajmującej się kampaniami AdWords. Efekty są natychmiastowe i nie trzeba czekać miesiącami na wyniki pozycjonowania, które mogą nie spełnić pokładanych w nich oczekiwań.
Możliwość opieki nad stroną
Jeżeli nie masz czasu ani ochoty na samodzielne aktualizowanie treści na stronie, mogę dokonywać zmian za Ciebie. Rozliczamy się tylko w przypadku poważniejszych zmian i przeróbek, cała reszta wykonywana jest bezpłatnie.

Wersje językowe strony www

Jeżeli posiadasz kontakt z zagranicznymi klientami, warto zadbać by strona internetowa była w kilku wersjach językowych. Na życzenie udostępniam taką możliwość, dzięki czemu nie trzeba tworzyć dwa razy tej samej strony w innym języku.

Slidery ze zdjęciami

Przesuwające się bannery z hasłami reklamowymi to już standard na niemal każdej stronie internetowej. Przyciągają wzrok i przekazują podstawowe informacje o działalności, dlatego warto zadbać o ich profesjonalny wygląd.

Powiadomienie o ciasteczkach

Zgodnie z wymogami EU, każda strona internetowa wykorzystująca tzw. cookies powinna zawierać stosowny komunikat. Na życzenie umieszczam taki komunikat w stopce, łatwy do schowania i pasujący do designu strony www.

Interaktywne galerie

Przy wielu rodzajach działalności jednym z ważniejszych elementów na stronie www są zdjęcia. Jeżeli chcesz wyeksponować je w formie interaktywnej i czytelnej galerii, bezproblemowo dodam taką funkcjonalność do strony internetowej.

Formularze kontaktowe

Wielu klientów zamiast zadzwonić czy napisać maila, preferuje wysłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy umieszczony bezpośrednio na stronie. Wiadomości będą docierały na wskazany adres mailowy, dzięki czemu wszystkie zgłoszenia będą widoczne w jednym miejscu.

Zakładka z aktualnościami

Ważne komunikaty firmowe można umieszczać na podstronie z aktualnościami, która automatycznie układa wpisy chronologicznie. Możliwe są także podziały na miesiące, kategorie, tagi, autorów itp.

Blokada prawego przycisku myszy

Chcesz zabezpieczyć treści na stronie internetowej przed kopiowaniem? Wprowadzenie blokady prawego kliknięcia jest to idealne rozwiązanie, dzięki któremu na Twojej stronie nie będzie można zaznaczyć tekstu czy pobrać zdjęcia.

Animacje strony internetowej

Delikatne i nieinwazyjne animacje dodają stronie internetowej uroku i wyróżniają ją na tle innych. Wyłaniające się teksty czy wskakujące zdjęcia upiększą stronę www i pomogą przyciągnąć wzrok do treści.

TO OCZYWIŚCIE NIE WSZYSTKO!
PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZAPRASZAM DO KONTAKTU

Petite Pages - tanie i profesjonalne strony internetowe

STRONA INTERNETOWA DLA FIRMY

Obecnie niemal każda działalność gospodarcza ma przynajmniej podstawową stronę internetową prezentującą opis firmy czy zakres usług. Użytkownicy weryfikują w ten sposób atrakcyjność firmy i sprawdzają przede wszystkim historię, podejścia do klienta, cennik oraz dane kontaktowe.

Firma Petite Pages od wielu lat zajmuje się tworzeniem i projektowaniem profesjonalnych stron internetowych dla firm. Tego typu projekty to jedna z podstawowych usług, jakimi się zajmuję. Wiem doskonale jak powinna wyglądać strona www dla firmy, jakie treści musi zawierać i w jaki sposób ma być zoptymalizowana. Strona internetowa to obecnie nieodzowny element każdej firmy. Jest to miejsce, gdzie potencjalni klienci mogą zapoznać się z ofertą przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się więcej o jego produktach lub usługach. Dobrze zaprojektowana strona internetowa może przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć wiarygodność firmy w oczach odbiorców. Ważne, aby strona była przejrzysta i łatwa w nawigacji. Dobrze też by jej treść była aktualizowana regularnie, w zakładkach z aktualnościami czy blogiem. Warto również zadbać o jej wysoką widoczność w wyszukiwarkach internetowych, poprzez odpowiednie działania SEO.

Czytaj więcej

CO JEST WAŻNE PRZY POSIADANIU STRONY INTERNETOWEJ DLA FIRMY?

Dla wyszukiwarki liczą się przede wszystkim dobre treści i dobra optymalizacja. Na podstawie tego ustalana jest pozycja firmowej strony www dla danych fraz kluczowych. Należy pamiętać, że teksty muszą być oryginalne, czyli niekopiowane z innych źródeł, a więc napisane samodzielnie. Jest to bardzo ważne dla pozycji firmowej strony www, ponieważ wyszukiwarka Google traktuje powielone treści jako duplikat, znacznie obniżając pozycję.

Dla użytkownika natomiast liczy się dodatkowo wygląd i przejrzystość. Firmowa strona www reprezentuje sobą zespół ludzi, ich ideę oraz stanowi interaktywną wizytówkę, która wpływa na zmysł wzroku klienta, jego poczucie estetyki oraz nadaje odpowiedni nastrój zdjęciami i kolorami.

Wszystko to należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu strony internetowej dla firmy, dlatego ważne jest by ściśle współpracować i podejść do tego z pasją i zaangażowaniem.

JAKIE SĄ KOSZTY WYKONANIA STRONY INTERNETOWEJ DLA FIRMY?

Koszty są zawsze ustalane indywidualnie, zależnie od nakładu pracy. Proszę o kontakt telefoniczny (668855420) lub mailowy (kontakt@petitepages.pl) w celu przedstawienia pomysłu na stronę internetową dla firmy. Ważna będzie orientacyjna liczba zakładek, szczegóły odnośnie ewentualnej sprzedaży online jako sklep internetowy czy inne automatyzacje lub zewnętrzne integracje.

Często też proszę swoich klientów o inspiracje graficzne, czyli linki do stron internetowych, które się podobają. Na tej podstawie będę w stanie poznać gust klienta i przygotować stronę www dla firmy w konkretnym stylu. Dzięki podesłanym przykładom nie miniemy się z wizją tego, jak wyobrażasz sobie swoją firmową stronę www. Najlepiej jest się wzorować na najlepszych i nie wymyślać koła na nowo. Zwłaszcza, że najbardziej liczy się wygoda użytkownika, który nie chciałby zgubić się w "oryginalnych" i mało funkcjonalnych pomysłach.

Do każdego projektu strony www dla firmy wystawiam fakturę VAT. Rozliczamy się dopiero na koniec, gdy będziesz w całości zadowolony z zakończonej pracy. Nie pobieram żadnych zaliczek ani nie naliczam abonamentów. Koszt wykonania strony internetowej dla firmy jest jednorazowy, a dla ciebie jedyne opłaty cykliczne to hosting oraz domena.

Hosting oraz domena mogą być dowolne, wybrane przez Ciebie, lub możesz też skorzystać z taniego hostingu, który najczęściej proponuję swoim klientom dla firmowych stron internetowych. Wtedy koszty utrzymania wraz z domeną i szyfrowaniem SSL to tylko około 150 zł rocznie.

CO ZAWIERA SIĘ W PROJEKCIE FIRMOWEJ STRONY WWW?

Wszystko jest skrojone pod konkretnego klienta, a ja wykonam wszystko co potrzebujesz (i jest w granicach zdrowego rozsądku oraz nie wymaga zespołu kilkunastu programistów). Wszystkie poprawki, szlify czy uwagi są wliczone w cenę, więc nie musisz obawiać się, że coś ci się nie spodoba, lub będziesz chciał dokonać przeróbek.

W cenę strony www dla firmy wliczam m.in.:

  • pełne wykonanie strony internetowej, zgodnie z Twoim opisem i gustem
  • dostosowanie strony www do urządzeń mobilnych
  • CMS WordPress
  • indywidualny projekt graficzny
  • ewentualne zdjęcia stockowe z licencją CC0 (czyli nieograniczone użytkowanie)
  • przygotowanie strony www pod pozycjonowanie SEO
  • szkolenie online z obsługi zaplecza strony internetowej w celu łatwej zmiany zdjęć i treści
  • wszelkie dodatki do strony typu animacje, galerie, mapy, facebook, formularze kontaktowe, komunikat o ciasteczkach itp.

Po zakończeniu pracy zapewniam także wsparcie techniczne, a każdy projekt strony internetowej dla firmy ma możliwość dalszej rozbudowy czy modernizacji.

CZY POZA STWORZENIEM FIRMOWEJ STRONY INTERNETOWEJ SĄ JAKIEŚ DODATKOWE USŁUGI?

Oczywiście nie ograniczam się tylko do projektowania stron internetowych dla firm. Mój zakres prac jest znacznie szerszy i obejmuje także tworzenie sklepów internetowych czy bardziej rozbudowanych serwisów, a także prace graficzne takie jak:

  • plakaty
  • wizytówki
  • ulotki
  • opakowania
  • broszury informacyjne
  • projekty logo

Wszystkie te dodatkowe usługi możesz zamówić u mnie, a także skorzystać z oferty na pozycjonowanie, które mogą zaproponować moi partnerzy SEO, wraz z bezpłatnym audytem strony internetowej dla firmy. Wysoka pozycja w wybranych frazach kluczowych jest bardzo ważna, ponieważ użytkownicy najczęściej korzystają z pierwszej strony wyników Google, przez co nawet najładniejsza firmowa strona internetowa nie będzie w stanie dotrzeć do wystarczającej liczby klientów. Czynniki, które wpływają na pozycję strony www, są liczone w setkach, a te najważniejsze to między innymi prędkość wczytywania, jakość optymalizacji wersji mobilnej, wiek domeny, zewnętrzne linki kierujące do adresu strony www oraz zawarte wewnątrz treści.

Nawet najładniejsza firmowa strona www nie będzie miała zasięgów, jeżeli nie zadbamy o odpowiednie zaplecze SEO, dlatego też polecam skorzystanie z darmowej konsultacji, by wiedzieć jak obrać właściwy kierunek dla swojego biznesu.